ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ПРАЦЮЄМО ТВОРЧО І НАТХНЕННО
Добрий день всім, хто завітав на мою сторінку, щоб поцікавитись образотворчим мистецтвом!
МЕТОД ЗАГОРОДЖЕННЯ "МОЯ ВУЛИЦЯ" для 5 класу
28.09.2020
Прекрасний день))) (29.04.20) для вивчення нової теми "Батальний жанр" учнями шостих класів.
Мужні воїни завжди були в пошані серед свого народу. І по сьогоднішній день ми переконуємося в цій істині. Бойові походи, битви загартовували тіло і дух, приносили славу і нові завоювання, в них мужніли молоді покоління і, на жаль, гинули найрідніші. Вся ця велич життя та смерті не оминула таланту художників, що передають сюжети батального жанру у своїх картинах.
Вам пропонується створити композицію
"Козаки" або "Іду на Ви!"
Робота розрахована на два заняття. Тому, пропонується спочатку визначитись із компонуванням сюжету, виділити головні і другорядні складові, розподілити композицію по планах (передній, середній, задній), підібрати кольорове рішення і зробити ескіз роботи. Якщо все вас влаштовує, можете завершувати роботу у кольорі і здавати. Також можете ескізи показувати мені і ми разом знайдемо правильне рішеня.
Гарного всім настрою і вдалих робіт))))
Ну, що ж, активні творці і не дуже активні "DESIGN IMAGE STYLE" сьогодні 24.04.20 ви маєте чудову нагоду попрацювати над своїм власним іміджем. У багатьох з вас він уже сформувався, підтримується у повсякденному житті, а деяким з вас є можливість акцентувати увагу на такій складовій зовнішнього прояву себе, як особистості, - імідж, стиль, мода. Тож давайте розбиратися і формувати своє бачення прекрасного.
Практичною роботою буде "Створити ескіз свого бачення образу сучасного підлітка"
Гарного дня всім)))
В цей чудовий день, 24.04.20, учні 5-х класів працюватимуть за темою "Декоративно-прикладне мистецтво. Мистецтво писанкарства в Україні"
Отже, практичним завданням буде "Створити ескіз великодньої писанки".
Додаткова інформація по темі розміщена у завданні для 6-х класів!
Гарного настрою і плідної роботи)))
Всіх вітаю з Великоднем!
Шості класи сьогодні (22.04) знову працюють у Релігійному жанрі. Є чудова нагода почерпати інформацію про народні традиції розпису великодних писанок. У 5 класі ми з вами говорили про те, що символи та знаки, які використовуються у такому декоруванні не просто зображення. Вони мають певний зміст і побажання. Тому, створюючи ескіз великодньої писанки, ви маєте добре продумати візерунок, орнамент для оздоблення, підібрати правильно кольори. Уявіть собі, що ви маєте подарувати свою роботу самій рідній і близькій людині. Оберіть правильно декорування, щоб у вас вийшло щире побажання всього найкращого.
Отже, за інформацією можна звернутися до багатьох джерел інтернету, книг, розповідей старшого покоління. Я пропоную вам переглянути такі джерела: на головній сторінці мого блогу є інформація про способи оздоблення великодного яйця, посилання на сторінку із різними традиційними та сучасними візерунками для оздоблення.
Також, цікавою буде інформація за цими посиланнями:
Гарного настрою всім, світлих думок і вдалих робіт)))
Дизайнерам 7-х класів надійшло завдання
"Розробити ескіз учнівського вбрання"
Ознайомившись із темою "Дизайн одягу в житті людини", розробити ескіз буде зовсім не важко.
Виготовити замовлення потрібно в строки з 17.04 по 24.04.
Бажаю гарного настрою)))
Для 5-х класів (17.04.20) сьогодні знову цікава тема "Синтетичні види мистецтв: кіно" Всі ми полюбляємо дивитись продукцію кіноіндустрії, захоплюватись подіями та героями кіно.
Отже, потрібно створити композицію
"Мій улюблений герой кіно"
Гарного всім настрою і творчих рішень)))
Сьогодні (15.04.20) учні 6 класів знайомляться з новим жанром Образотворчого мистецтва, Релігійним жанром.
Творчу роботу потрібно зробити на тему: "Створити композицію вітальної листівки до Великодня"
Всім гарного дня))))))))))
Дизайнстудія "DESIGN IMAGE STYLE" продовжує свою роботу. Сьогодні, 10.04.20, у нас, любі семикласники, є нагальна потреба навчитись підписувати свої роботи, так як це роблять автори відомих брендів. Саме тема "Монограма - літери, що говорять про тебе" розкриває таємниці створення особливого підпису авторських робіт.
МОНОГРАМА - знак, складений з переплетених між собою початкових літер імені та прізвища власника.
Опрацювати тему можна на сторінках 1450-155 за посиланням https://bohdan-books.com/upload/data_files/tmp_catalog/978-966-10-4119-5_Obrazotvor4e_7kl.pdf
Виконати практичну роботу потрібно за темою "Створення власної монограми"
До вашої уваги пропоную монограми відомих брендів:
НАТХНЕННЯ ВСІМ І ТВОРЧОЇ РОБОТИ
П'ятниця (10.04.20). Мої дорогі п'ятикласники мають чудову нагоду ознайомитись із темою "Синтетичні види мистецтв: театр".
Отже, практичне завдання для вас, діти, "Виконати ескіз театральної маски за мотивами венеціанського карнавалу"
ЗНАЙОМТЕСЬ!
БАУТА - одна із найпопулярніших венеціанських масок. Вона слугувала ефективним прикриттям для представників любого соціального прошарку та статі. Користувалась особливою любов'ю народу, її носили з довгим чорним плащем і трикутною шляпою. Цікаво те, що її нижня частина була зроблена таким чином, що людина могла їсти і пити, не знімаючи маски.
ВЕНЕЦІАНСЬКА ДАМА - Найкраща, елегантна, вишукана маска. Обов'язково багато прикрашена камнями пір'ям, розписом.
КОЛОМБІНА - напівмаска, зачасту прикрашається золотом, сріблом, хрусталем і пір'ям. Маска була частиною образу акторки в комедії дель арте. Згідно легенди, актриса була настільки гарною, що не захотіла приховувати обличчя і спеціально для неї створили маску, що прикриває лише частину обличчя.
КІТ - котів у Венеції було мало, тому до них відносились поважно і посвятили одну із карнавальних масок. Є цікава легенда з цього приводу.
ЛІКАР ЧУМИ - маска було придумана французським лікарем Шарлем де Лорме як міра безпеки під час епідемії чуми. Довгий ніс набивався з середини дезинфікуючими солями і ароматичними травами, очі прикривались окулярами. З часом маска "Лікар-чума" став суддею карнавалу.
ВОЛЬТО - маска, що немає статі, токож відома як "Громадянин". ЇЇ носили прості громадяни, що не могли собі дозволити дорогі маски.
Є, звичайно, багато інших масок із цікавими історіями виникнення і призначення. Таку інформацію можете пошукати самостійно. Гарних вам творчих робіт)))
Сьогодні (08.04.20) учні 6-х класів
мають опрацьовати тему:
"Історичний жанр. Історія твого
міста"
та виконати практичну роботу
«Ілюстрація до подій заснування твого
міста (столиці нашої держави, будь-якого
обласного центру нашої держави)»
Пізнавальну інформацію про наше містечко можна
переглянути у творчому доробку вчителя, Тимчишиної
Надії Іванівни, з учнями "Літин. Наймення мого містечка"
Також цікавою буде інформація для перегляду у відео про заснування нашої столиці Києва.
Гарного всім настрою та натхнення)))
ПРИВІТ невгамовні, сучасні, оригінальні дизайнери 7-х кл. Четверту четверть ми працюємо як справжня дизайнстудія
"DESIGN
IMAGE
STYLE"
"Сучасний дизайн та імідж людини" - це тема, яка точно не буде прісною і нікого не залишить без уваги.
Опрацювати тему можна на сторінках 146-149 за посиланням https://bohdan-books.com/upload/data_files/tmp_catalog/978-966-10-4119-5_Obrazotvor4e_7kl.pdf, а також виконати практичну роботу "Створити ескіз шкільного рюкзака, жіночої сумки"
Ось вам історія життя сучасного відомого дизайнера
Сашка Горонді для мотивації
Сьогодні, 03.04.20, учням 5-х класів я пропоную пригадати види мистецтв за таким зображенням.
Темою на сьогодні є "Синтетичні види мистецтв: цирк".
Синтетичними їх називають тому, що вони включають у собі декілька видів мистецтв, у тому числі і образотворче мистецтво. Цирк полюбляють всі: дорослі і діти. І розпочинається цирк із афіші, що є цариною образотворчого мистецтва.
Афіша - рекламне або довідкове аркушеве видання з інформацією щодо певного культурного заходу (події), призначене для розклеювання, в якій вказується число, час і місце проведення якого-небудь громадського заходу.
Отже, завдання буде таким: створити ескіз циркової афіші.
Гарного дня)))
РОБОТИ УЧНІВ
Доброго дня! Розпочалась четверта чверть навчального року і ми впевнено працюємо по навчальній програмі Образотворчого мистецтва. Всім учням "великий респект і уважуха" за здані роботи, ви отримали свої позитивні бали. Аналіз робіт проведемо при зустрічі. Або ж пишіть у приват. Отже, рухаємось далі.
Сьогодні (01.04.20) отримають новий матеріал для опрацювання та практичне завдання учні 6-х класів (все за розкладом). Свої особливості та таємниці нам розкриє Історичний жанр образотворчого мистецтва.
Історичний жанр - жанр в образотворчому мистецтві, присвячений зображенню історичних подій, соціально значущим явищам в історії людства.
Особливу увагу зверніть на роботи художників Артура Орльонова, Миколи Самокиша, Іллі Репіна, Анатолія Гергеля.
Опрацювати тему "Історичний жанр" можна по підручнику "Образотворче мистецтво" 6 клас, С.І.Федун, О.В.Чорний на сторінках 134-141 та виконати практичне завдання "Чарівні куполи соборів(костелів)" опираючись, на інформацію з історії свого населеного пункту, якою ви мали поцікавитись під час канікул.
Ознайомитись ретельніше з культовим архітекрурним надбанням Літина можна за посиланням: http://olygaomelianchik.blogspot.com/2020/04/blog-post_92.html
Цікаві факти про храми, костели та молитовні дома надала вчитель Омельянчик Ольга Миколаївна у своїй творчій роботі з учнями "ХРАМИ ЛІТИНА"
Роботи можна присилати у вайбер за номером 0631811446.
Гарного дня всім))))))))))))
РОБОТИ ДІТЕЙ
Для учнів 7-х класів є можливість опрацювати тему "Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища" на сторінках 140-145 за посиланням https://bohdan-books.com/upload/data_files/tmp_catalog/978-966-10-4119-5_Obrazotvor4e_7kl.pdf, а також виконати практичну роботу "Створення ескізу дитячого(спортивного) майданчика"
РОБОТИ ДІТЕЙ
Для учнів 6-х класів є можливість опрацювати тему "Декоративна композиція у побутовому жанрі", "Сюжетно-тематична композиція у побутовому жанрі" у підручнику "Образотворче мистецтво" 6 клас, С.І.Федун, О.В.Чорний на сторінках 128-133 та виконати практичне завдання "Мій найкращий день із мамою".
Також, у вас, любі діти, є час і, маю надію, з'явиться натхнення, знайти інформацію про історію заснування свого населеного пункту, в якому проживаєте, або історію заснування столиці нашої держави Києва.
РОБОТИ ДІТЕЙ
Для учнів 5-х класів є можливість опрацювати тему "Тематична композиція. Цілісність і рух. Особливості створення багатофігурної композиції" у підручнику "Образотворче мистецтво" 5 клас, С.І.Федун, О.В.Чорний на сторінках 114-117 та виконати практичне завдання "Іспанський танок".
Також, у вас, любі діти, є час і, маю надію, з'явиться натхнення, відшукати зображення циркових афіш і програмок, а також пригадати палітру емоцій від відвідування циркової програми.
РОБОТИ ДІТЕЙ
БАЖАЮ ВСІМ ЗДОРОВ'Я І ГАРНОГО НАСТРОЮ :-)
Коментарі
Дописати коментар